رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

اگر با آمدن آفتاب ار خواب بیدار شویم نمازمان قضاست !
((( اللهم عجل لولیک الفرج ))))
*سیروا عَلَی اسْمِ الله (حضرت علی)

*وَ عَظِّمِ اسْمِ الله (حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَی ءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماءِ و هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ : به نام خدایی که زیان نرسد با بودنِ نام او به چیزی در زمین و نه در آسمان و اوست شنوای دانا

* هر جا بسم الله بگویند و صلوات بفرستند؛خداوند مَلَکی می فرستد که در آن مجلس غیبت نمی شود.(حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ مفتاحُ کُلِّ کتابٍ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ، سرآغازِ هر نوشته ای است.(پیامبر اکرم)


مدیر رازمجنون: سیدعبدالله عابدین مطلق

آخرین نظرات

نامه سرگشاده‌ی یک جوان اهوازی به استاندار

آقای استاندار؛ رخوت در مدیریت استان موج می‌زند


* ما دلواپسیم. دلواپس رخوت و تنبلی که در مدیریت استان موج می زند.*شایسته نیست کماکان تغییر در اداراتی همچون ارشاد اسلامی، بهزیستی، هلال احمر ،محیط زیست و...انجام نداده باشید


جوان اهوازی:

جناب آقای مقتدایی استاندار محترم استان خوزستان_اهواز
سلام علیکم
مهم نیست نام من چیست؟ و مهم نیست من از کدام گوشه ی خوزستان بزرگ برای حضرتعالی نامه می نویسم.

نام من هم نام همه جوانان این سرزمین می باشد من سیدعبدالله عابدین مطلق هستم ،اهوازی هستم...من یک جوان دهه ی هفتادی هستم با هزاران رویا و آرزو . جوانی هستم که سال هاست با سرما وگرما و خاک اینجا روزگار گذارنده ام و علی رغم  خیل عظیم جوانان اهوازی بیکارم...نمی خواهم از طرف دیگران حرف بزنم و به دروغ بنویسم نامه جمعی از مردم شهرستان،هر چند مطمئنم اگر این طومار در میدان شهر گذاشته شود بی نهایت تن از مردم پای آنرا امضا خواهند کرد.من و به عبارتی بهتر است بگویم ما سال هاست اینجاییم .با غم و شادی های اینجا آشناییم و البته هیچ گاه هم به یاد نداریم که شما در کنار مان بوده باشی.اینک نیز به عنوان یک جوان اهوازی به نام نامی جوانان و مردم اینجا دست به قلم برده ام تا از درد و رنج های شهرستان بگویم و بنویسم . از شهرستانی که هیچ بعید نیست با این مهاجرت گسترده چند سال دیگر خالی از سکنه می شود که در ان زمان ما دیگر دعوایی نه با شما و نه با هیچ کس دیگر نداریم .


می خواهم از شهرستانی بگویم که انگار در نقشه ی استانی که شما استاندارش می باشید جایی ندارد و چونان جزیره ای دور افتاده است.می خواهم از شهرستانی برایتان بگویم که علی رغم وجود جوانان مستعد و چهره های توانمند سیاسی و اجتماعی ، فرهنگی و علمی هنوز شمیم اعتدال به آن نرسیده است و کماکان نماینده ای که در انتخاباتی که در آن رقیبی نبود و به مجلس رسید هر گونه دوست دارد رفتار می کند و هر چه دوست دارد می گوید . در حالی که ما در خوزستان با آرای بالا و اختلاف زیاد نسبت به نامزد مورد حمایت آقای نماینده به دولت تدبیر و امید و تغییر رای دادیم .

ما به روحانی رای دادیم که به نجات شهر از این بحران ها و مشکلات کمک نماید اما آقای نماینده به تنهایی و در پناه محافظه کاری و مصالحه کاری شما و معاون سیاسی و امنیتی تان تمام قد جلوی تغییرات و خواست مردم ایستاده است و ظاهرا شما به حاضر شدن بر محل کار و تردد بین تهران و اهواز قانع و راضی هستید.

اما آقای روحانی ما از این وضعیت راضی نیستیم شما بهتر از ما جناب آقای مقتدایی را می شناسید و می دانید چه خسران بزرگی است محروم کردن دانشگاه و دانشجویان از وجود ایشان آنهم توسط مجلس و بویژه نماینده هم شهری ما و شما که اتفاقا در هنگامه ی معرفی شما به عنوان استاندار از شما حمایت کردند.

ما از شما افراط نمی خواهیم ما از شما تدبیر می خواهیم همان تدبیری که رئیس جمهور روحانی دقایقی بعد ازهجوم مردم به صفحه اینستاگرام  روحانی روی اوردند برای گر دوغبار که به دستور شخص شما به خانم معصومه ابتکار دستور دادید برای حل مشکل به این استان سفرکند و نگذاشتید مردم احساس یاس و ناامیدی کنند. اما متاسفانه باید گفت رفتار شما تا اینجای کار کمتر نشان تدبیر در آن دیده می شود و حضرتعالی در طی این مدت و علی رغم درخواست های مکرر مردم برای دفاع از حق شان تنها سکوت کردید. در همین قضیه استیضاح حتی دکتر ظریف با مشغله ی بالا از استیضاح متاثر شدند و تاسف خود را اعلام نمودند اما هیچ خبری از شما نبود و سکوت شما برای ما جای سوال دارد که شما در مقابل جنجال آفرینی ها و فشارهایی که بر دانشگاه های اهواز هم وجود دارد بسیار بی تفاوت هستیدوشهریه دانشگاه بشدت بالا می باشدوانصراف دانشجویان از دانشگاه بیشتر میشود.اما به جای شما آقای نماینده که مدام اظهار نظر می فرمایند و جلسه ی مطبوعاتی می گذارند دوباره به حرف امده اند و اینبار فرموده اند که دولت قادر به کمک به خوزستان نمی باشد.

آقای استاندار

مناصب در جمهوری اسلامی یک جایگاه عمومی و از آن مردم می باشند و شخصی نیستند که فرد تنها به خود فکر کنند .جایگاه شما نیز متعلق به مردمی است که در 24 خرداد92 به حسن روحانی و شعار تغییر ایشان رای دادند . دکترسعیدجلیلی هم می توانست از حقوق ملت عدول کنند و چند صباحی بیشتر بر صندلی  بمانند ولی این کار را انجام نداد و در عوض خود را به عنوان یک قهرمان در حافظه ملت ماندگار نمود.

جناب آقای دکتر روحانی نفت ما که ارزش  بسیاری برای کشور دارد . در این دوئلی که برخی تندروهای مجلس به پا کرده بودند مردم،دولت پیروز شد و بسیاری هم بازی را در پیش گاه ملت واگذار کردند و شما هم مراقب باشید که با سکوت وبی تفاوتی تان نسبت به واقعیات جامعه در صف بازندگان قرار نگیرید.

آقای دکتر روحانی

باید تا دیر نشده برای مردم کاری کرد و سبب نارضایتی آنها نشد که تا اینجا کار هم خود بهتر می دانید مردم تا چه اندازه از شما رضایت دارند.شایسته نیست که یک سال و چند ماه از عمر دولت گذشته باشد و خوزستان دردولت بی تفاوت باشد...شایسته نیست شما کماکان در قبال مطالبه ی گسترده ی تغییر در اداراتی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، هلال احمر ،محیط زیست و ….. هنوز هیچ تغییری انجام نداده باشید و نورچشمی های همان کسانی بر مسند قدرتند که وزرای دولت را یا کارت زرد می دهند و یا استیضاح می کنند.شایسته نیست خوزستان_اهواز این همه جوان مستعد داشته باشد اما در محرومیت و بحران بیکاری دست و پا بزند و هر روز خالی تر گردد.شایسته نیست در تهران ،خرم اباد،همدان و… در عرصه مدیریت کلان از فرزندان خوزستان_اهوازاستفاده نگردد اما در استان آنها باید چوب همشهری بودن شما را بخورند و حتی برای شهر خود نتوانند کار داشته باشند و کسانی را تحمل کنند که تحملشان سخت است و بی جهت می خندند.و شایسته نیست که شایستگی این مردم به درستی ادا نشود ….

آقای استاندار

ما دلواپسیم. دلواپس رخوت و تنبلی که در مدیریت استان موج می زند.ما دلواپس کم تحرکی و کم کاری معاونان محترم و مدیران کلی هستیم که تنها به بقای صندلی خود فکر می کنند.آیا حضرتعالی به سال آینده و انتخابات مجلس فکر کرده اید؟ اصلا آیا انتخابات مجلس برای شما مهم است؟ ایا در این مورد دولت به شما تذکرات لازم را نداده است؟ آیا شما هم منتظرید که شخص رئیس جمهور در مقابل بزدلان بایستد و شما و نزدیکانتان را با آنها کاری نیست؟چرا هیچ فکر ی به حال خوزستان_اهواز نمی کنید ،ما که همگی میدانیم شما راغب هستید که فرماندار فعلی را تغییر دهید پس منتظر چه هستید ؟ آیا روز استیضاح و فردای بعد از آن و حتی امروز فرصت مناسبی برای این تغییر نمی باشد؟ ایا شما از تجربه هیاهو و سر و صدایی می ترسید که پیشتر در قضیه گرد و غبار به پا شد؟ مردم خوزستان_اهواز باید تا کی شاهد سکوت شما باشند و تا کی شاهد تضییع حقوق شان باشند؟ اصلا گناه ما چیست که از دولت تدبیر و امید حمایت کردیم اما باید سیاست ها و برنامه های مدیران دولت قبلی را تحمل نماییم؟ باور کنید ما دنبال گزینه ی خاصی نیستیم و فقط تنها کسی را می خواهیم که شان فرمانداری و مدیریت شهرستان را داشته باشد و در این راه به شما نوید می دهیم که همه ی ما در کنار شما هستیم و پشت سر شما از شما حمایت خواهیم کرد. ما همان جوانانی هستیم که در نوروز 85 در جلوی رئیس جمهور وقت صدای اعتراض خود از نماینده قبلی را اعلام نمودیم و چندمدت پیش  در جلوی استانداری  بیزاری خود ازگردوغبار بیان کردیم و حالا هم آماده ایم صدای خود را به گوش رئیس جمهور عزیز برسانیم.

آقای دکتر روحانی

آینده برای ما مهم است و ما برای آینده مبارزه خواهیم کرد و در هر صورتی جواب قاطع و منطقی خود را در انتخابات اینده به آقای نماینده خواهیم داد. و ما شما را دعوت می کنیم که در این مسیر با ما همراه شوید و نام نیک و ماندگاری از خود به یادگار بگذارید.


خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

سیدعبدالله عابدین مطلق

abedine.motlagh@gmail.com

93/12/22

نظرات  (۶)

احسنت واقعا که با شور خردادی گفتی مرحبا اهوازیم که این چنین فرزندانی دارد
آقای استاندار لطفا نیم نگاهی به مدیریت ضعیف محیط زیست داشته باش داره از بی مدیریتی نابودمیشه.
دولت دروغ تدبیر و امید باید اهواز رو بومی کنه نه اینکه از شهرهای دیگه تو استانم سرکار باشه
بی کاری ما چه میشود ای دولت راستگویان
استاندار حیا کن خوزستان رو رحا کن
دروغگو خاک که خوابید بودجه اش چه شد
  • http://naghleghol.ir/

  •  

    باسلام و تشکر مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     

    منتظرمطالب بعدی شما هستیم.

     


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی