رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

اگر با آمدن آفتاب ار خواب بیدار شویم نمازمان قضاست !
((( اللهم عجل لولیک الفرج ))))
*سیروا عَلَی اسْمِ الله (حضرت علی)

*وَ عَظِّمِ اسْمِ الله (حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَی ءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماءِ و هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ : به نام خدایی که زیان نرسد با بودنِ نام او به چیزی در زمین و نه در آسمان و اوست شنوای دانا

* هر جا بسم الله بگویند و صلوات بفرستند؛خداوند مَلَکی می فرستد که در آن مجلس غیبت نمی شود.(حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ مفتاحُ کُلِّ کتابٍ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ، سرآغازِ هر نوشته ای است.(پیامبر اکرم)


مدیر رازمجنون: سیدعبدالله عابدین مطلق

آخرین نظرات

در پای روضه های شما گریه می کنم
مثل گدای بی سر و پا گریه می کنم
چونکه رضای آل عبا در رضای توست
بهر رضای آل عبا گریه می کنم
کوری چشم آل امیه و دشمنان
اصلا بگو برای ریا گریه می کنم
حس می کنم وقت خوش گریه کردنم
من با فرشته های خدا گریه می کنم
وقتی شفای دل من گریه کردن است
در روضه ات برای شفا گریه می کنم
هر جا که نام نامیتان می رسد به گوش
یا می زنم به سینه و یا گریه می کنم
در بین راه کوچه زمانی که مادری
میگوید التماس دعا گریه می کنم
آقا بخر مرا که تو سلطان عالمی
وقتی نمی خوری تو مرا گریه می کنم
گاهی برای زینب و گاهی برای آن
رأست که شد جدا زفقا گریه می کنم
گاهی به یاد علقمه و ساقی حرم
گاهی به یاد ادرک اخا گریه می کنم
گاهی به یاد خیمه آتش گرفته ات
گاهی برای واعطشا گریه می کنم
وقتی تو آگهی ز دلم من چه گویمت
آری برای کرب و بلا گریه می کنم

شاعر : عباس شاکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی