رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

اگر با آمدن آفتاب ار خواب بیدار شویم نمازمان قضاست !
((( اللهم عجل لولیک الفرج ))))
*سیروا عَلَی اسْمِ الله (حضرت علی)

*وَ عَظِّمِ اسْمِ الله (حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَی ءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماءِ و هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ : به نام خدایی که زیان نرسد با بودنِ نام او به چیزی در زمین و نه در آسمان و اوست شنوای دانا

* هر جا بسم الله بگویند و صلوات بفرستند؛خداوند مَلَکی می فرستد که در آن مجلس غیبت نمی شود.(حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ مفتاحُ کُلِّ کتابٍ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ، سرآغازِ هر نوشته ای است.(پیامبر اکرم)


مدیر رازمجنون: سیدعبدالله عابدین مطلق

آخرین نظرات

متن سینه زنی ( شال ماتمت آبرو به من داد )

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ق.ظ

شال ماتمت آبرو به من داد
موج پرچمت دل را داده بر باد
قصه ی غمت دریای نگاهم
اسم اعظمت از لبم نیفتاد
تویی که جلوه تا بی کرونه داری
تو سینه ی من فقط تو خونه داری
قد تموم عالم دیوونه داری
ارباب خوبم ماه عزات رو عشقه
ارباب خوبم سینه زنات رو عشقه
ارباب خوبم کرب و بلات رو عشقه
ارباب خوبم پرچم سیاهت رو عشقه

وای دلم بی سر و سامونه
ماتمت درد بی درمونه
ارباب خوبم کرب و بلات رو عشقه
ارباب خوبم سینه زنات رو عشقه
ارباب خوبم پرچم سیاهت رو عشقه
با اشاره ی دست خواهر تو
سینه میزنه دست نوکر تو
خیمه ی عزات شد علم دوباره
با اجازه ی پلک مادر تو
اون که منو تا خیمه ی تو کشیده
منو برای عشق تو آفریده
عطر نگاهت توی دلم وزیده
ارباب خوبم کرب و بلا رو عشقه
ارباب خوبم سینه زنات رو عشقه
ارباب خوبم پرچم سیاه رو عشقه
باز هلال محرم
سر زد و غم عالم
خیمه زد در دلم
وای دلم وای دلم
باز شنیده صدای
ناله های عزای
شاه بی سردلم
وای دلم وای دلم
باز هلال محرم
سر زد و غم عالم
خیمه زد در دلم
وای حسین وای حسین
باز شنیده صدای
ناله های عزای
شاه بی سردلم
وای حسین وای حسین
وای دلم بی سر و سامونه
ماتم درد بی درمونه
ارباب خوبم کرب و بلات رو عشقه
ارباب خوبم سینه زنات رو عشقه
ارباب خوبم پرچم سیاهت رو عشقه
من شنیدم تو تشنه جون سپردی
روضه خون میگه تو آبی نخوردی
لاله میبارید از محاسن تو
بس که لبهات رو روی هم فشردی
به روی لب هات زخم عطش نشسته
زخم لب تو قلب من را شکسته
بغض عطش نای راه گلوت را بسته
ارباب خوبم کرب و بلات رو عشقه
ارباب خوبم سینه زنات رو عشقه
ارباب خوبم پرچم سیاهت رو عشقه
ارباب خوبم کارگرهات رو عشقه
ارباب خوبم سینه زنات رو عشقه
ارباب خوبم کرب و بلات رو عشقه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی