رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

اگر با آمدن آفتاب ار خواب بیدار شویم نمازمان قضاست !
((( اللهم عجل لولیک الفرج ))))
*سیروا عَلَی اسْمِ الله (حضرت علی)

*وَ عَظِّمِ اسْمِ الله (حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَی ءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماءِ و هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ : به نام خدایی که زیان نرسد با بودنِ نام او به چیزی در زمین و نه در آسمان و اوست شنوای دانا

* هر جا بسم الله بگویند و صلوات بفرستند؛خداوند مَلَکی می فرستد که در آن مجلس غیبت نمی شود.(حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ مفتاحُ کُلِّ کتابٍ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ، سرآغازِ هر نوشته ای است.(پیامبر اکرم)


مدیر رازمجنون: سیدعبدالله عابدین مطلق

آخرین نظرات

یادشهدا

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ق.ظ

یاد شهیدان نباید در جامعه‏ ى ما از ذهنیت ها خارج شود. شهیدان را باید زنده نگه داشت. یاد شهیدان را باید گرامى بدارید و زنده نگه دارید؛ در همه‏ ى استانهاى کشور این معنا وجود دارد…



یاد شهیدان نباید در جامعه‏ ى ما از ذهنیت ها خارج شود. شهیدان را باید زنده نگه داشت. یاد شهیدان را باید گرامى بدارید و زنده نگه دارید؛ در همه‏ ى استانهاى کشور این معنا وجود دارد…

بیست و سه هزار شهید استان خراسان بزرگ – شامل سه استان کنونى – یکى از برجسته‏ ترین و بزرگترین رقم هاى افتخارآفرین است.

نگذارید غبارهاى فراموشى – که عمداً گاهى این غبارها را میخواهند بر روى این خاطره‏ هاى گرامى بپاشند و قرار بدهند – روى این خاطره‏ هاى گرامى را بگیرد؛ زنده نگه دارید.

مسئولان هم بایستى این کار را بکنند؛ مسئولان بنیاد شهید هم موظفند؛ مسئولان دستگاه هاى دیگر دولتى و عمومى هم وظیفه دارند. خود خانواده‏ ها هم در محیط هائى که شعاع نفوذ و سلطه‏ ى آنهاست، این کار را انجام بدهند.

از نام شهید و از افتخار به شهید هرگز غفلت نکنید.

تبلیغات عنادآمیز دشمنان سعى کرده‏ اند که ارزشهاى شهید را بتدریج کم کنند و در مواردى به ضد ارزش تبدیل کنند! این در کشور ما اتفاق افتاد؛ این سعى انجام گرفت؛ البته خنثى شد. اما عده‏اى این قدر وقاحت ورزیدند که نام شهدا و اصل شهادت را زیر سئوال ببرند.

شما ببینید توطئه‏ هاى دشمن تا کجا از لحاظ فرهنگى و سیاسى نفوذ میکند و چقدر من و شما باید هشیار باشیم که جلو این توطئه‏ ها را بگیریم.

معیار اسلامى، «شهید» را از زمره‏ى مردم معمولى بیرون می ‏بَرد و در کنار اولیا و صدیقین قرار میدهد؛ آن یک نگاه والائى است که به عقل ما هم درست نمی ‏گنجد. حتّى با نگاه‏ هاى مادى معمولى، شهید آن کسى است که جان خود را براى نجات شرف و استقلال ملتش فدا کرده. هیچ وجدان و شرفى، هیچ دل بیدار و غیر بیمارى می تواند این را انکار کند؟

در کشور ما، در ایران اسلامىِ ما در یک بره ه‏اى از زمان سعى کردند این را انکار کنند.

فرزندان شهدا به نام پدرانشان افتخار کنند. آنها کسانى بودند که نه در راه تهاجم به یک کشور بیگانه و به یک همسایه، در راه مقابله‏ ى با تهاجم یک دشمن، در راه حفظ میهن، حفظ استقلال، حفظ شرف ملى ایستادگى کردند.

آن کسانى که در زمان حکومت شریر بعثى، به ایران حمله کردند و میخواستند ایران یا لااقل قسمتى از ایران را مثل وضع فعلى عراق بکنند که اشغالگر بیاید داخل خانه و محله‏ ى زندگى مردم و امکان تنفس را از پیر و جوان و مرد و زن بگیرد؛ به آنها اهانت کند، آنها را تحقیر کند، پا روى گردن آنها بگذارد؛ این کار را میخواستد با ملت ما بکنند. ببینید امروز اشغالگران در عراق چه کار میکنند! جلو جوانِ غیور عرب، مرد بیگانه همسر و خواهر او را بازرسى بدنى میکند! به یک مرد غیور از دیدن چنین منظره‏اى چه میگذرد؟ یک جوان غیرتمند عرب را در مقابل همسرش، در مقابل فرزندانش روى زمین می خوابانند، لگد روى پشت و روى سرش میگذارند. به یک خانواده‏ ى عزتمند و با شرف چه میگذرد در یک چنین وضعى؟ اینها میخواستند این کار را با ملت ایران بکنند. صدام و حزب بعث و پشتیبانان آمریکائى و شوروى و اروپائى او قصد داشتند با ملت ایران چنین معامله‏ اى بکنند. و این جوان رزمنده‏ى ما نگذاشت. کدام افتخار از این بالاتر؟

جوان رزمنده‏ى ما رفت مثل کوه در مقابل تجاوز دشمن ایستاد. چه افتخارى با این افتخار برابرى میکند؟

شما دختر همین جوانى، پسر همین جوانى، همسر همین جوان بودى، پدر مادر همین جوان هستى؛ افتخار کن. این یک مطلب، که یاد شهدا، افتخارات شهدا، عزت شهدا را همه باید نصب‏العین خودشان قرار بدهند؛ نگذارید فراموش بشود.

 شما غفلت کنید، نیروهاى انقلاب غفلت کنند، نیروهاى مؤمن غفلت کنند، نفوذی هاى دشمن از آن طرف وارد میشوند و چیزى هم طلبکار میشوند. «فاذا ذهب الخوف سلقوکم بالسنة حداد اشحّة على الخیر اولئک لم یؤمنوا فاحبط اللَّه اعمالهم»؛ وقتى که روز خطر است، در لانه‏ ها خزیدند و نفسشان در نیامد. وقتى خطر برطرف شد؛ مردان خطرپذیر در مقابل خطر سینه سپر کردند و خطر را برطرف کردند، اینها از لانه‏ هاشان بیرون می ‏آیند؛ زبانهاى دراز، زبانهاى تیز، طلبکار هم میشوند! مگذارید دشمنان انقلاب، دشمنان امام، دشمنان خط جهاد، دشمنان خط ایمان باللَّه، طلبکار بشوند.

من تشکر میکنم از کسانى که یادواره ‏هاى شهدا، کنگره‏هاى بزرگداشت شهدا را با محتواها و مضمون هاى قوى و عالى در سراسر کشور برگزار کردند و همچنین از آن کسانى که یاد و خاطره‏ى شهیدان را در کتابها تدوین و پخش کردند. بنده خودم از این کتابها هر چه دستم برسد میخوانم و بهره ‏مند میشوم؛ حقیقتاً بهره‏ مند میشوم. انسان لذت می برد؛ از لحاظ روحى ابتهاج پیدا میکند وقتى این شرح حالها را می خواند. نگذارید این خط متوقف بشود.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان

۱۳۸۶/۲/۲۷


  • سیدعبدالله عابدین مطلق

نظرات  (۳)

  • مصباح الهدی
  • دخترچادری
  • [گل]شکسته های دلت را به بازارخدا ببر[گل]
    [گل]خدا خود بهای شکسته دلان است[گل]

    سلام. خونه جدید مبارک.
  • دست نوشته های سلطان احمدی
  • چشمه‌های نور را ازدیده جاری می‌کنیم
    تا بیائی جمعه‌ها را بی‌قراری می‌کنیم

    در شقایقزارها با اشک سرداران عشق
    ردّ پای خسته‌ات را مشکباری می‌کنیم

    امام صادق (ع) : اگر کسی از شما بمیرد در حالی که منتظر حکومت امام زمان (عج) بوده ، همانند کسی است که با امام قائم (ع) در خیمه اش بوده است ، سپس اندکی درنگ کرد و فرمود : نه بلکه همانند کسی است که در کنار حضرت زد و خورد کند ( با دشمنان جنگ کند ) ، سپس فرمود : نه ، به خدا قسم ، بلکه مانند کسی است که در کنار رسول خدا به شهادت برسد.  بحارالانوار جلد 42 صفحه 126

    سلام جمعه مهدوی شما بخیر و عافیت باد در این روز مهدوی از شما التماس دعا دارم خوشحالم از فعالیت مجددتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی