رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

اگر با آمدن آفتاب ار خواب بیدار شویم نمازمان قضاست !
((( اللهم عجل لولیک الفرج ))))
*سیروا عَلَی اسْمِ الله (حضرت علی)

*وَ عَظِّمِ اسْمِ الله (حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَی ءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماءِ و هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ : به نام خدایی که زیان نرسد با بودنِ نام او به چیزی در زمین و نه در آسمان و اوست شنوای دانا

* هر جا بسم الله بگویند و صلوات بفرستند؛خداوند مَلَکی می فرستد که در آن مجلس غیبت نمی شود.(حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ مفتاحُ کُلِّ کتابٍ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ، سرآغازِ هر نوشته ای است.(پیامبر اکرم)


مدیر رازمجنون: سیدعبدالله عابدین مطلق

آخرین نظرات

از غزل و قصیده خسته ام من
از شعرای ور شکسته ام من
خاک میخوره دفتر شعرم هر شب
از دل خود گله دارم مرتب
وقتی که دستم به قلم نمیره
قلب شکسته ام به غم اسیره
ارزومه عرض ارادت کنم
دوباره با دو بیتی بیعت کنم
مرثیه های مثنوی کم دارم
تو دفترم ناد علی کم دارم

 

ارزومه رباعی از دل بگم
به وزن ارباب مقاتل بگم
شکر خدا که خیمه ای به پا شد
قفل زبان من دوباره  وا شد
فصل غم و غصه و ماتم رسید
عطر محرم به مشامم رسید
چه خوب دارم دوباره مینویسم
با اشک و استعاره مینویسم
چه خوب قلم دوباره جون گرفته
شاعر خسته ات زبون گرفته
یادم نمیره روضه های بی بی
لحن خوش " الهی خیر ببینی"
یادش بخیر حاج اکبر ناظم و...
روضه ی جانسوز بنی هاشم و ...
یادش بخیر بزم عزای گمنام
یادش بخیر ترانه های " آرام"
ندیده عاشقت شدم نمی‌دونم چه می‌شه     هرچی می‌گم حسین حسین دلم که سیر نمی‌شه
    شاهد این سوز دل و دیده ی تر کی می شه    تا که می خوام ببینمت بازم میگی نمیشه
چکار کنم دوسِت دارم خدای تو می دونه            در بگشا عقده گشا راهم بده تو خونه

شاعر : علیرضا خاکساری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی