رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

اگر با آمدن آفتاب ار خواب بیدار شویم نمازمان قضاست !
((( اللهم عجل لولیک الفرج ))))
*سیروا عَلَی اسْمِ الله (حضرت علی)

*وَ عَظِّمِ اسْمِ الله (حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَی ءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماءِ و هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ : به نام خدایی که زیان نرسد با بودنِ نام او به چیزی در زمین و نه در آسمان و اوست شنوای دانا

* هر جا بسم الله بگویند و صلوات بفرستند؛خداوند مَلَکی می فرستد که در آن مجلس غیبت نمی شود.(حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ مفتاحُ کُلِّ کتابٍ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ، سرآغازِ هر نوشته ای است.(پیامبر اکرم)


مدیر رازمجنون: سیدعبدالله عابدین مطلق

آخرین نظرات

رهبرم ما زنده به گور شده ایم!

يكشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۰۶ ب.ظ

متنی از دکترعلیرضامخبردزفولی :


عنوان:رهبرم ما زنده به گور شده ایم!!

 

بسم الله الرحمن الرحیم


دولت ها می روند و می آیند و هر کدام از مسئولین از رییس جمهور و وزرا گرفته تا معاون رییس جمهور و رییس سازمان بی سازمان محیط زیست کشور بعد از چندین استعلام از سازمان هواشناسی مبنی بر خنک بودن و پاک بودن هوای اهواز به خوزستان سفر کردند و می کنند و شیک و پیک چند روبان را که نماد تلاش آنان و سمبل پرکاری شان است می برند و از خوزستان مظلوم می روند تا افتتاحی دیگر و روبانی دیگر ...

   


رهبر عزیزم !

ما از رفت و شد مسئولین در همه ی این سال ها جز گدایی رأی برای نشستن بر صندلی هایی که همه ی عشق شان است چیزی ندیده ایم و به وعده های مزورانه شان دل نبسته ایم.

 اما چشم امیدمان بعد از خدا به شماست !


شما که رشادت خوزستان و خوزستانی را در سال های خوف وخون و خطر و مظلومیت و محرومیت این استان را از نزدیک و عمق زخم های این دیار صبور را دیده اید و می دانید که استانی که ثروت ایران را تامین می کند جزو توسعه نیافته ترین استان های کشور است.


رهبر عزیزم چند سال است که در کنار محرومیت و کمبود امکانات و بیکاری جوانان و فقرو گرمای هوای بالای 50 درجه و آب شرب نامناسب و ... پدیده ی جدیدی به نام گرد و غبار امان مردم خوزستان را بریده است.


نمی دانم آیا کسی از نمایندگان خوزستان یا خوزستانی های مرکز نشین گزارشی از وضع فلاکت بار ما به محضر شما ارائه کرده است یا نه ؟!

نمی دانم رییس جمهور کلید به دست !! امروز ما و دولت تدبیر و امید، و رییس جمهور عدالت شعار!! مهرورز قبلی، که کم کم آثار پاک دستی اش در حال نمایان شدن است هیچ گاه در همه ی این سال ها در گرماگرم دعواهای سیاسی و ولع بی پایان شان برای بیرون راندن رقیب و نشستن بر کرسی هایی که در صورت بی عدالتی، آخرت شان را بر باد خواهد داد،هیچ گاه درد دل مردمی را که در هوایی چند ده برابر حد مجاز بیش از نیمی از سال نفس می کشند را به استحضار حضرت عالی رسانده اند یا نه ؟

نمی دانم به حضرتعالی اطلاع داده اند که به عنوان مثال امروز در خوزستان دید افقی به 100 متر رسیده است ؟!

نمی دانم به رهبری که خوزستانی ها چون جان شیرین دوست می دارندش، اخبار باران اسیدی(در همان معدود مواردی که باران باریده) و سرفه های مرگبار جانبازان و بازماندگان عزیز دفاع مقدس و مردان و زنان غیور و بیمار این خطه رشادت خیز شهادت پرور را می رسانند یا نه؟

رهبر عزیزم ما از مسئولین همه ی رده های کشور در همه ی ادوار قبل وحال و بعد برای حل مشکل خوزستان ناامید هستیم چون می دانیم، خوب می دانیم که اولویت شان خوزستان نیست.


خوزستان فقط برای جنگیدن و خون دادن و جان دادن و سپر ملت ایران شدن اولویت دارد که آن هم فعلا خطری برای وقوعش حس نمیشود تا ما اولویت پیدا کنیم و البته از این امنیت کشور عزیزمان خرسندیم.

رهبر عزیزم بگذارید ساده بنویسم !


خوزستانی هایی که نه در حرف و شعار که با خون شان وفاداری شان را به امام و شما ثابت کرده اند،


خوزستانی هایی که پیمان جان با شما بسته اند ،


خوزستانی هایی که 8 سال گردن فراز و سینه ستبر از عزت و شرف ایران و ایرانی با افتخار دفاع کردند و هر وقت هم لازم شود دوباره بی هیچ چشمداشت و تفاخری با سرانگشت اشاره ی شما وسط میدان خواهند بود،


خوزستانی هایی که عاشق شما هستند،
دارند زنده به گور می شوند ...عاشقانتان را دریابید !

  • سیدعبدالله عابدین مطلق

نظرات  (۳)

  • http://naghleghol.ir/

  • باسلام مطلب شما در سایت نقل قول انتشار یافت

     برای نشر سریعتر مطالب خود بما پیوندید.و مطالب خود را از طریق ورود به سایت و انتخاب گزینه ارسال مطالب برای ما ارسال کنید

    باتشکر نقل قول


    خیلی زیباباآقا(امام خامنه ای)صحبت والبته گله کردین.ای کاش واقعاکسی ازاین مسئولین به فکرمردم همیشه درصحنه ی ایران بود
    خیلی زیباباآقا(امام خامنه ای)صحبت والبته گله کردین.ای کاش واقعاکسی ازاین مسئولین به فکرمردم همیشه درصحنه ی ایران بود....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی