رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

سید علی خامنه ای (پیرعشق)گفت: فریاد را علیه ستم آفریده اند...

رازمجنون

اگر با آمدن آفتاب ار خواب بیدار شویم نمازمان قضاست !
((( اللهم عجل لولیک الفرج ))))
*سیروا عَلَی اسْمِ الله (حضرت علی)

*وَ عَظِّمِ اسْمِ الله (حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الَّذی لا یَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَی ءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماءِ و هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ : به نام خدایی که زیان نرسد با بودنِ نام او به چیزی در زمین و نه در آسمان و اوست شنوای دانا

* هر جا بسم الله بگویند و صلوات بفرستند؛خداوند مَلَکی می فرستد که در آن مجلس غیبت نمی شود.(حضرت علی)

*بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ مفتاحُ کُلِّ کتابٍ: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحیمِ، سرآغازِ هر نوشته ای است.(پیامبر اکرم)


مدیر رازمجنون: سیدعبدالله عابدین مطلق

آخرین نظرات

در به در شده ام به نو کری مفتخر *** یا حسین منه غلامو بخر ، بخر به کربلایم ببر
              یک سحر یک سفر 
ثارلله نبض جنون و دلبر ، ثارلله ذکر عروج نوکر *** ثارلله عشق اول و اخر
ثارلله عشق شما عیارم، ثارلله به خدا جنونه کارم *** ثارلله باز می خونم بی قرارم ، بی قرارم
بی قرارم ، بی قرار هروله و شور شین را دوست دارم *** خیلی بین الحرمین را دوست دارم
نوکری برا حسین را دوست دارم *** ای نگارم ، ای نگارم، قمر روی زمین را دوست دارم
من امیر المومنین را دوست دارم، تک پل ام البنین را دوست دارم *** مادرم، پیرهن مشکی مو کرده تنم
عمریه برا تو سر میشکنم، افتخارم این سینه زنم *** ( مادرم مادرم)
ثارلله ذکر شور محرم، ثارلله دلدار روضه ماتم *** ثارلله شاهنشاه دو عالم  
ثارلله همه جا عرض ارادت، ثارلله علم بیرق و شوکت *** ثارلله بوی اسپند دم هیئت
بوی اسپند بوی دود ، بوی روضه ی حسین *** بوی سیب و بوی تربت، بوی بین الحرمین
با اینا یادی زدلبر می کنم *** چی میشه که یک شبی با نوکرات
اقا جون بیام علم به دوش به سمت کربلا *** چی میشه منم بشم جارو کش صحن و سرات
بپاشم دونه تو صحنت واسه ی کبوترات *** [(ثارلله ابا اعبدلله)2]2
عاشقا، ای دوونه های ایوون طلا *** به شما تک تک سینه زنا، کربلا حواله میده زهرا
 (ایشالله ایشالله)
ثارلله رو شنیه زندگیمه ، ثارلله ارباب همیشگیمه*** ثارلله عشق خونوادگیمه
ثارلله یا حسین رگ جنونم ، ثارلله همیشه برات میخونم *** ثارلله اقا جون«من به دیوونم»3
(من یه دیوونم، من یه دیوونم) *** ( من دیوونم من دیوونم خمار حرم می مونم
من دیوونم من دیوونم سرمو به پات میشکونم)2*** مست روضت بزم عزاتو عشقه
خودت عشقه و دیوونه ها تو عشقه ***  خاک تربت، صحن و سرات و عشقه
                     ایوون طلا تو عشقه، کربلا تو عشقه

www.emam8.com دانلود سبک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی